op naar Rome!!!! - Reisverslag uit Rome, Italië van Co, Jos, Jan, Pedro - WaarBenJij.nu op naar Rome!!!! - Reisverslag uit Rome, Italië van Co, Jos, Jan, Pedro - WaarBenJij.nu

op naar Rome!!!!

Door: De fietsers

Blijf op de hoogte en volg Co, Jos, Jan, Pedro

13 Juni 2007 | Italië, Rome

in Enkhuizen en Helmond zijn de koffers gepakt, over een paar uur vliegen we naar Rome.
op de camping is Aag ook bezig om haar tas te pakken en de laatste 25 kilometer te gaan fietsen naar Rome.
donderdag hopen we weer wat van ons te laten horen en dan vanuit Bracciano waar de hele familie aanwezig zal zijn. tot dan!!!
groet
Corrie

• 13 Juni 2007 - 07:14

Loes:

Hoi, Corrie, ik heb je nog gebeld, je was steeds in gesprek. Goede reis, veel plezier! Loes.

• 13 Juni 2007 - 07:31

Ingrid Michel + Kids:

Lieve allemaal die vandaag of morgen naar Rome vertrekken: een hele goede vlucht toegewenst en geniet van het weerzien!
    Vooral de vrouwen en kinderen zullen erg blij zijn om hun man of paps weer te kunnen knuffelen.
    Wij doen het dubbelgoed als je terug bent pap! Veel plezier en tot gauw!
    Veel liefs van ons.

• 13 Juni 2007 - 07:33

Petrie Smulders:

Dames, een goede reis naar Rome en veel plezier wanneer jullie je vermnoeide mannen en vrouw| weer in de armen sluiten.
    Een geweldige prestatie, petje af voor de fietsers. gr. Petrie

• 13 Juni 2007 - 07:48

Remco,Ellen+kids:

Ook wij zijn er vanuit Koedijk helemaal klaarvoor!!!
    Tot op het vliegveld in Eindhoven, en pap en de rest; tot morgen!!!
    Dikke kus van ons.

• 13 Juni 2007 - 07:51

Wil Schiffers:

Corrie, een goede vlucht toegewenst en natuurlijk een heerlijk weerzien met de boys and girl. Doe ze de hartelijke groeten.

• 13 Juni 2007 - 08:24

Miranda:

Corrie en familie een hele goede reis en veel plezier in Rome. Wat een happening om Co weer te zien. Sterkte en Succes.

• 13 Juni 2007 - 08:38

Ineke:

ik ben er klaar voor, kijken of ik alles heb, Karin en Eric ophalen en dan op weg naar Rome . weerzien na een maand....we zijn nog nooit zolang uitelkaar geweest,ik ben benieuwd hoe dat voelt....morgen weet ik het.

• 13 Juni 2007 - 09:56

Peter:

Voor degene die onze helden gaan opzoeken allemaal heel veel plezier de komende dagen in Rome en een goede vlucht toegewenst. Nog een persoonlijke noot voor mijn eigen held, pap ik hoop dat je weer wat bent opgeknapt zodat je toch nog plezier kunt beleven aan je aankomst in Rome. Gelukkig zie je mama bijna weer en Robert en Lizet dus zul je ziender ogen opknappen. Heel veel plezier de komende dagen en heelhuids thuiskomen.
    Nogmaals grote hulde voor alle 4 en natuurlijk ook voor Pedro.

Groeten je oudste zoon

• 13 Juni 2007 - 09:57

Ria :

Lieve allemaal,

Voor de fietsters, van harte met jullie prestatie! Voor de reizigers, heel veel plezier in Rome en bij Jeane! Voor de hele club, ga er lekker van genieten en voor volgende week een goed thuisreis! Bij deze wil ik nog even zeggen dat er nog €100, uit groningen bij geteld kan worden.

veel liefs,
    Ria en jan

• 13 Juni 2007 - 10:34

Tanja En Bert:

Co en de fietsmaten wat een prestatie dit is echt top hoor.
    En Corrie fijne reis naar Rome en ga genieten met de hele familie.
    Heel veel plezier en ook de kleinkinderen die zullen straks blij zijn om opa weer te zien .
    We hebben er van genoten om op deze manier de tocht te volgen.
    Wat een doel.

Vele groetjes Tanja en Bert

ps TOPPIE HOOR

• 13 Juni 2007 - 10:44

Carel:

Corrie en de andere:een goeie reis

• 13 Juni 2007 - 12:37

Corry De Jong:

Hartelijk welkom in Rome en heel lief dat jullie Sandra en Peter en Elise hebben ontmoet. Ik weet zeker dat ze er zijn donderdag. Leuk als Ria en Sjef er zijn woensdag op de ST Pietersplein, jullie samen met de Paus. Het lijkt die mop van PIETJE wel.Wie is die kerel naast CO???
    Geniet van al die aandacht. Ik ben trots op jullie. Liefs Henk en Corry

• 13 Juni 2007 - 12:50

Ank En Will:

Lieve Ineke en Jan
    Heel veel plezier de komende week in Bracciano en met de rest van de familie
    Wat zullen jullie een verhalen hebben met en tegen elkaar. Wat zal het een happening zijn daat in Italie en bij jullie zuster Jeanne. We horen het wel een keer van je Jan en Ien. Laat maar horen wanneer jullie weer thuis zijn.
    Nogmaals heel veel fun en groetjes van
    Ank en Will uit Hilversum.

• 13 Juni 2007 - 12:53

Chantal:

hallo allemaal,

Nou de mannen(sorry, ook 1 vrouwtje natuurlijk) komen nu bijna aan.
    Corrie schreef zo mooi op dat de hele familie ze op zou wachten maar helaas zijn Jacqueline en ik er dan nog niet. Wij vinden dat heel erg jammer helemaal omdat ik daarvoor speciaal heen ging. Tja de planning was niet helemaal top of ze hebben te hard gefietst.

Even zo goed hoop ik voor iedereen dat het heel gezellig wordt en heerlijk dat jullie jullie dierbaren weer zien na zo`n eneverende maand. Tot donderdagavond of vrijdag.

Liefs nicht Chan

• 13 Juni 2007 - 13:03

Betty Zus Van Ageeth:

Hoi ageeth en mannen

Ik vindt het een geweldige prestatie wat jullie hebben gedaan.Heel jammer dat Jos zich de laatste dagen beroerd voelde maar Ageeth trekt je er wel doorheen denk ik Jos?
    Morgen is het een geweldige dag voor jullie om niet gauw te vergeten.
    Het weerzien met jullie familie en het einde van de uitdaging. Het is je weer gelukt Jos.
    Maar ik had ook niet anders verwacht met zo`n schoondochter bij je in de buurt dan lukt ALLES!!!!!!
    Ageeth ik ben trots op je.
    Geniet van de komende dagen bij Jeanne en ik spreek jullie vast wel binnenkort.
    Groetjes aan iedereen,ook aan de paus.
    KUSS Betty Ab en Karin

• 13 Juni 2007 - 15:17

Els En Hans:

aan alle reizigers en corrie.
    hele goede en fijne dagen gewenst met elkaar en met de aankomst en het behalen van het doel.
    wij gaan nu even op vakantie dus t eind van t verslag kunnen we helaas pas later lezen.
    Alvast van harte gefeliciteerd.
    Een diepe buiging.
    Tot ziens!
    Lieve groet Hans en Els.

• 13 Juni 2007 - 20:47

Voor Ageeth:

Hoi Ageeth en mannen top dat jullie het hebben gehaald. En Ageeth geniet van je romantische weekend in Rome met je mannetje. Veel plezier Jos en Sonja