Yes we did it! - Reisverslag uit Rome, Italië van Co, Jos, Jan, Pedro - WaarBenJij.nu Yes we did it! - Reisverslag uit Rome, Italië van Co, Jos, Jan, Pedro - WaarBenJij.nu

Yes we did it!

Door: De fietsers

Blijf op de hoogte en volg Co, Jos, Jan, Pedro

13 Juni 2007 | Italië, Rome

Hallo allemaal, aangezien mama (Corrie) nu al in Bracciano aangekomen is neem ik even de honeurs waar om een berichtje te plaatsen namens papa (Co).
Ik heb hem net aan de telefoon gehad en ze zijn vanochtend aangekomen in Rome en daar stonden Ria en Sjef ze met een spandoek op te wachten op het St. Pietersplein. Even later kwam ook Jeanne en ontving hen met een warm onthaal, geweldig! Daarna zijn ze in het Friezen kerkje geweest waar zij een oorkonde hebben ontvangen (namens de paus denk ik?). Het was erg druk op het plein want de paus hield audiencie. Daarna zijn ze verder gefietst naar Aguilera, een klein stukje van Bracciano vandaan. Ze kunnen niet wachten om iedereen weer te zien....
Waarschijnlijk zal papa morgen nog wel een verslagje uitbrengen in zijn eigen mooie woorden.
Voor nu: Groetjes Ingrid.

• 13 Juni 2007 - 17:29

Engely:

Gefeliciteerd !!!!!!! Chapeau!!!!

• 13 Juni 2007 - 17:36

Suze En Jacques:

proficiat,proficiat, proficiat!!!!!!

• 13 Juni 2007 - 17:41

Willem En Petrie:

Geweldig wat een prestatie van harte gefeliciteerd.

• 13 Juni 2007 - 17:44

MEL & JANET:

Gefeliciteert met het behalen van die enerverende fietstocht naar ROME, petje af.Ook bedanken we Corrie voor het dagelijkse verslag, een maand zonder man en toch heel dichtbij. we hebben alles kunnen volgen, en mooi dat ze dit resultaat zonder noememswaardige tegenslag hebben volbracht veel plezier en een behouden thuiskomst......

• 13 Juni 2007 - 18:18

Jolia:

Petje af!!!!!
    Tot vrijdag.

• 13 Juni 2007 - 18:38

Riet Van Goolen:

Geweldig zeg, wat een prestatie. Je kunt trots zijn op zo'n pa en ooms natuurlijk

• 13 Juni 2007 - 19:19

Karin Troost:

Geweldig goed zeg! HEEL HARTELIJK GEFELICITEERD ALLEMAAL!!!
    Groeten van mij!

• 13 Juni 2007 - 19:58

Carel&Ute:

Hartelijk gefeliciteerd en....... petje af(maar dat hebben jullie al zie ik)
    GroetC&U

• 13 Juni 2007 - 20:04

Brigitta En Sven:

Ongelooflijk! Geweldig! Van harte gefeliciteerd met deze magnefieke prestatie. Petje diep af!

• 13 Juni 2007 - 20:08

Tanja En Bert:

Gefeliciteerd allemaal mooie aankomst in Rome.
    Ook Corrie bedankt voor alle verslagen.
    En wat een mooie foto op het Sint-pietersplein.
    Toppie hoor

Vele groetjes

Tanja en Bert

• 13 Juni 2007 - 20:26

Ank En Will:

Jan, van harte gefeliciteerd met het behalen van je fietstocht. Chapeau, en Will neemt z'n petje voor je af. Je bent echt een TOPPER. Als je weer thuis bent komen we gauw bij jullie op bezoek.
    Dikke kus van Ank en Will

• 13 Juni 2007 - 20:32

JP:

Gefeliciteerd met jullie toppprestatie!!

• 13 Juni 2007 - 20:40

Ria :

VAN HARTE!!!!!!!!
    geweldig.

Ria en Jan

• 13 Juni 2007 - 20:48

Trudi En Dick:

Fantastisch wat jullie toch maar even gepresteerd hebben!!
    Kathmandu kan trots op jullie zijn!!
    De realisatie van het nieuwe project is nu dichtbij.
    Wij hebben ontzettend veel bewondering voor jullie niet aflatende energie om dat te realiseren wat jullie je hebben voorgenomen.

• 13 Juni 2007 - 20:56

Ferry En Marian:

van harte gefeliciteerd, fantastisch !!!zet nu de bloemetjes maar buiten, veel plezier in Rome, vele groetjes van Ferry en Marian

• 13 Juni 2007 - 20:57

Paul En Petie:

Gefeliciteerd, wat 'n top prestatie voor allemaal. Neem maar 'n extra borrel!!!!
    Nog een nachtje slapen en dan is de hele familie weer compleet, gezellig.
    We spreken je gauw, dikke kus.

• 14 Juni 2007 - 06:18

Marjola:

Allemaal heel hartelijk gefeliciteerd. Leuk de foto's te zien. Geniet nu maar lekker van het weerzien van familie en andere bekenden. groetjes, Marjola

• 14 Juni 2007 - 06:37

Karin De Vries:

Gefeliciteerd met het volbrengen van de tocht. Een geweldige prestatie.

• 14 Juni 2007 - 07:38

Martijn:

Dat is nog eens een leuke binnenkomer op het werk! Ik zat gister al de hele middag met "We gaan naar Rome toe" (Andre van Duin) in m'n hoofd, wat zal ik nu eens ... "Popi jopi joh"
    Geweldig mensen, geniet en rust uit!

• 14 Juni 2007 - 08:26

Dick:

GEHAALD!!!!!!
    en wat zijn jullie mager geworden. Tenminste op die foto te zien. Eveb gaan eten bij het vaticaan en het zit er weer aan.

• 14 Juni 2007 - 09:18

Peter:

Top, Top, Top!!!!

• 15 Juni 2007 - 07:43

JAuk Boon:

Wat een geweldige prestatie,Veel plezier
    met z`n allen nog. Groeten Auk Boon.