berichtje van corrie no.5 - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Co, Jos, Jan, Pedro - WaarBenJij.nu berichtje van corrie no.5 - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Co, Jos, Jan, Pedro - WaarBenJij.nu

berichtje van corrie no.5

Door: De fietsers

Blijf op de hoogte en volg Co, Jos, Jan, Pedro

28 Mei 2007 | Oostenrijk, Wenen

Weinig internet café’s, dus weer een berichtje van mij.
Co stuurde vanochtend een s m s’je, dat ze vandaag dus 1700 meter moesten klimmen.
Het is vandaag een natte, mistige dag.
Ze moesten veel klimmen, maar konden ook een stukje met de trein.
Alleen moesten ze daar 1 uur op wachten en na 10 minuten stonden ze weer buiten.
Het is zo koud, dat Jan zelfs “dooie”vingers heeft.
Vandaag 75 kilometer gefietst, waarvan 40 geklommen, maar wel in regenpak, dus niet echt lekker.
Ze zitten nu in Prutz in een leuk hotel, hebben een 3 persoonskamer, gaan lekker aan de wijn en morgen moeten ze een pas over van 1500 meter, de Rechenpas.
Dit is al Italië.
Ze gaan vanavond wel weer op tijd naar bed, maar genieten nog steeds.
Ik heb een mooie ochtend gehad in Sprookjeswonderland en Iris, die eerst nog een beetje angstig was voor heks Hupsakee, ging helemaal voor de bijl.Toen ik thuis kwam lag er een tas in de tuin met spullen van Co, bedankt Marien!!! Co heeft toch wat bagage achter gelaten, want het is nog steeds te zwaar. Ook het eerste boekje zat erbij en een heleboel bonnetjes van hotels en restaurants.

  • 28 Mei 2007 - 17:20

    Corrie:

    de sponsors komen nog steeds binnen:
    Gerard en Inja de Boer,Leeuwarden
    Mevrouw H.van Dijk, Hilversum.

  • 28 Mei 2007 - 17:52

    Co:

    ja hoor ik heb het prachtige fotoboekje ontvangen en ik vind het geweldig! ONTROEREND BOVENDIEN: jAMMER DAT IK JULLIE NIET ZIE IN ROME, MAAR DAT KOMT LATER WEL WEER. HEEL VEEL LIEVE GROETEN EN TOT ZIENS. Een kus voor jullie allen.....

  • 28 Mei 2007 - 17:56

    Jos:

    Pedro gelukkig zag je nog wel het verschil tussen Jan en Annemiek.
    Ageeth natuurlijk klaverjassen wij samen, maar Jan wil graag de kamer met je delen, als een van de jongens.
    Wij zitten nu een 80 km van de Italiaanse grens en denken zaterdag in Verona te zijn. We houden contact.
    Louis grote vriend, wij kijken ook naar jou uit.
    groeten van ons uit Prutz.

  • 28 Mei 2007 - 18:03

    Jan:

    Geweldig hoe het allemaal gaat.Dit is iets heel appart.Aan alle mensen en zeker mijn Ineke ende kinderen waar ik veel van hou dit draag ik op aan mijn zwager Co die samen met zijn vrouw Corrie er heel veel voor doet om dit geheel te laten slagen.
    Groetjes Co,Jos en Jan

  • 28 Mei 2007 - 20:58

    Ineke:

    Ja, het gaat jullie goed en laat het ook zo blijven . kijk goed uit in die bergen en ....niet te hard naar beneden a.u.b. Jan ik mis je maar ik gun het je van harte..Liefs en kussen.

  • 29 Mei 2007 - 05:44

    Ercus From Ireland:

    hi, this is fantastic, please let me know how everything is going with the sponsorride.
    many greetings.

  • 29 Mei 2007 - 07:55

    F&A Collega's:

    Hallo stoere mannen,
    wat een ontberingen, vooral die heerlijke wijn!
    het weer is inderdaad wat omgeslagen.
    wij wensen jullie veel spierkracht voor de komende tijd!
    Groetjes en hou vol!

  • 29 Mei 2007 - 08:52

    Mart En Elly:

    Nou lekker zo'n fietstocht,met de trein? Nee, geintje. Hou de fietsbenen maar gezond. Sukses en groetjes

  • 29 Mei 2007 - 09:31

    Ellen:

    Wat is Prutz een prachtig plaatsje zeg, zo in dat dal, de rest zal wel net zo mooi zijn. Lekker doortrappen maar, dan blijven jullie lekker warm en blijven genieten hoor!!!

    En om een beetje in papa z'n stijl te blijven, deze speuk vond ik wel op jullie van toepassing;

    "Geluk kan je vermenigvuldigen door het te delen"

    Kus Remco,Ellen,Lars en Iris.

  • 29 Mei 2007 - 15:27

    Louis:

    Trio Biciclo, het is toch wat met het weer, a.s. zaterdag zal het duidelijk beter worden maar tot zover is het "prutz". Ik heb donderdag met 780Km voor de boeg, gewoon de hele dag regen naar Z-Duitsland. . . Daar is het al dagenlijk erg nat, dus bedenk, dat jullie het daar goed getroffen hebben! Maar ik kijk erg uit naar onze ontmoeting op zondag aan de mooie kant van het Garda meer! Arivederci!

  • 29 Mei 2007 - 19:16

    Peter, Sandra, Elise:

    Hallo mannen,
    Jammer dat het zo regent in Italie. We hopen gauw op beter weer. Voor jullie...maar ook voor ons!
    Wij beginnen zondag onze vakantie, op weg naar het skigebied Fai Della Paganella. We zullen zien of we daar in een keer komen, dat hangt ook een beetje van Elise af. Maar we hebben de tijd, zolang we maar de 14e in Rome zijn. We verheugen ons erop jullie daar te zien en alle verhalen uitgebreid te horen! Succes nog en veel lieve groetjes van ons.

  • 07 Juni 2007 - 19:50

    Heks Hupsakee:

    Wat geweldig om te lezen dat het allemaal zo voorspoedig gaat met de fietsers. Ik spreek Corrie af en toe en ik lees regelmatig stukjes op de Kabelkrant en in de krant. Ja, die media komen ook gewoon bij mij binnen!! Ik had een geweldige dag in Sprookjeswonderland en Lars en Iris zijn gewoon een feestje. Nichtje Floor blijft nog op veilige afstand. En toch, Hupsakee, groot, groen en lelijk, met een hart van goud "went" vanzelf.....
    Ik wens alle fietsers nog een een paar goede laatste loodjes, op naar de woensdag! Grote groet van Hupsakee!

  • 08 Juni 2007 - 02:08

    Cora:

    Top!!!!!! dat het allemaal zo voorspoedig gaat, doorgaaaaaaan zo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Wenen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2007

nog even dit.....

24 Juli 2007

Afronding!

14 Juni 2007

missie volbracht!

13 Juni 2007

Yes we did it!

13 Juni 2007

op naar Rome!!!!
Co, Jos, Jan, Pedro

Actief sinds 16 Nov. 2006
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 65555

Voorgaande reizen:

16 Mei 2007 - 15 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: