berichtje van corrie no. 6 - Reisverslag uit Latsch, Italië van Co, Jos, Jan, Pedro - WaarBenJij.nu berichtje van corrie no. 6 - Reisverslag uit Latsch, Italië van Co, Jos, Jan, Pedro - WaarBenJij.nu

berichtje van corrie no. 6

Door: De fietsers

Blijf op de hoogte en volg Co, Jos, Jan, Pedro

29 Mei 2007 | Italië, Latsch

Vanochtend was het zo slecht weer, dat de eigenaar van het hotel in Prutz tegen de mannen zei, dat het onverantwoord was om te gaan fietsen.
Ze waren niet genoeg warm gekleed en het was veel te glad.
Nou, dan kun je dus in je hotel gaan wachten tot het beter weer wordt, maar ze hebben de bus genomen.
De fietsen gingen achterop en zo gingen ze de berg op. Dit was de Reschenpas.
Vooral Jos was heel teleurgesteld, maar het kon niet anders.
Na een uur kwamen ze aan de top en daar was het heel koud: 0 graden!!!!
Op de fiets zijn ze toen aan de afdaling begonnen en Co zei dat het een mooie afdaling was.
Ik hoop toch echt dat ze voorzichtig zijn en toen ik dit tegen Co zei, verzekerde hij mij dat ze echt wel uitkijken.
Ze zitten nu in Latsch in Italië en ze hebben toch vandaag 70 kilometer gefietst.
Ze hebben weer een 3 persoonskamer, gaan lekker douchen, een biertje drinken en dan het stadje in om te eten.
En nu maar hopen dat het beter weer wordt, het is er nu zo’n 12 graden.

  • 29 Mei 2007 - 15:36

    Ferry:

    hebben jullie je sneeuwkettingen vergeten? en een wollen borstrok blijkt ook niet verkeerd dus.
    maar zonder dollen: doorgaan maar wel voorzichtig hè.
    veel succes verder, je ziet: jullie worden "gevolgd" !

  • 29 Mei 2007 - 16:43

    Ria:

    Vandaag Pedro even gebeld om te vragen hoe hij het had gehad. Nou fantastisch was het geweest en hij had erg veel plezier met jullie mannen gehad.
    Moest nog wel een beetje afkicken.
    Jammer dat het weer zo slecht is nu, maar laten we hopen dat het snel beter wordt.(geen onnodige risico's nemen hoor,...)
    Jongens wij wensen jullie nog een mooie rit en jullie horen snel weer van ons.
    Dikke kus vanuit een fris Enkhuizen.
    Ria en Sjef.

  • 29 Mei 2007 - 17:53

    Corrie:

    net terug van mijn rondje lopen over de vest, bedacht ik me dat de eerste helft erop zit. Lars heeft een aftelkalender gemaakt, maar ik ben ook aan het aftellen hoor.
    ik mis je en kijk uit naar 13 juni, dan stap ik in het vliegtuig met heel veel familie.
    doe voorzichtig, dan maar wat later aankomen.
    dikke zoen voor jullie alledrie!!

  • 30 Mei 2007 - 07:22

    Mel & Janet:

    Een verstandige wielerploeg die weet of het kan of niet, dat zijn jullie wij vinden het klasse om iedere dag maar weer om te gaan met bergen het weer en maar zien voor een overnachting, maar het zijn ook slimme jongens nu je in Italie bent heb je ook de bescherming vanuit Rome. Nog fijne kilometers en beter weer gewenst.

  • 30 Mei 2007 - 08:04

    Dick:

    Stiekum met de bus!!!!
    Ik wil mijn geld terug.
    Da,s geen werk zomaar in de bus stappen.

  • 30 Mei 2007 - 11:39

    Ingrid Michel + Kids:

    Laat die Dick maar kletsen hoor! Ik heb liever dat jullie heel en veilig in Rome aankomen. Met dat kleine stukje bus vinden wij het nog steeds een superprestatie wat jullie leveren tot nu toe!
    Hou vol en blijven genieten he?
    Heel veel liefs en kusjes van de meiden.

  • 31 Mei 2007 - 07:16

    Karin:

    Ik hoorde dat jullie als een speer vooruit gaan. Time out en niet voor ons stiekem aankomen he !
    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Latsch

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2007

nog even dit.....

24 Juli 2007

Afronding!

14 Juni 2007

missie volbracht!

13 Juni 2007

Yes we did it!

13 Juni 2007

op naar Rome!!!!
Co, Jos, Jan, Pedro

Actief sinds 16 Nov. 2006
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 65561

Voorgaande reizen:

16 Mei 2007 - 15 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: