berichtje van corrie no.8 - Reisverslag uit Badia Polesine, Italië van Co, Jos, Jan, Pedro - WaarBenJij.nu berichtje van corrie no.8 - Reisverslag uit Badia Polesine, Italië van Co, Jos, Jan, Pedro - WaarBenJij.nu

berichtje van corrie no.8

Door: De fietsers

Blijf op de hoogte en volg Co, Jos, Jan, Pedro

02 Juni 2007 | Italië, Badia Polesine

vandaag is het de hele dag regenachtig geweest. de mannen en vrouw hebben toch 80 kilometer gefietst.Ageeth fietst steeds voorop, ze is natuurlijk de jongste!!!
ze zitten nu vlakbij Ferrara in een plaatsje geheten: Badia Polesine in een cultuurboerderij.
er zijn steeds bruiloften, dit is al de 4e bruiloft die ze daar meemaken.
er is geen bier, maar wel wijn.
ik heb net heerlijk met Marjan gegeten nog voor mijn verjaardag. de groeten van Fer en Marjan.

  • 02 Juni 2007 - 21:08

    Sjef En Ria:

    Hoi zwagers en Ageeth, jullie reis werkt echt verslavend. De computer staat constant op "waarbenjij.nu" en elk moment dat we thuis zijn kijken we of er weer nieuwe berichten cq foto's bijgekomen zijn. Het is alsof je er zelf bij bent (met een beetje fantasie natuurlijk). We verheugen ons al op jullie aankomst in Bracciano alleen jullie zijn er waarschijnlijk eerder dan wij. Hoe kaarten de nieuwe "Dirk de Wit Mode" kaarten, lekker glad zeker. In ieder geval leuk om te lezen dat ze veel gebruikt worden en zeker nu jullie weer een vierde "man" erbij hebben. Doe de groeten aan Louis en feliciteer hem met zijn verjaardag. Morgenmiddag is Gerda bij ons en drinken we er een biertje op.
    Jongens nog veel plezier samen en geniet van La Dolce Vita in Italie.

  • 02 Juni 2007 - 21:29

    Gerda:

    Erg hè Aag dat er geen bier is hoe moet dat nou?
    Ik hoop dat je evengoed aan je trekken komt.
    En NIET VERZAKEN met kaarten hè?
    Veel plezier allemaal en voor nu de rust.

  • 02 Juni 2007 - 21:31

    Gerda:

    nog een kleinigheidje Jos denk aan je gezicht.
    Gebruik je je zonnebrandcreme wel je ziet weer zo rood.

  • 03 Juni 2007 - 09:28

    Petra En Tjepco:

    hai pap, nou wordt er ook flink gedanst op de bruiloften? Kun je nog even uit je dak ! De foto ziet er rustig uit, maar wel gezellig zo aan de wijn.
    Hoop dat jullie de komende dagen het weer wel mee hebben, in Rome is het nog niet best zagen we zonet op TV.
    Tjepco heeft zaterdag de hele dag voor de TV gezeten en jullie niet gezien bij de tijdrit van de Giro d'Italia, hadden jullie de verkeerde straat te pakken ?
    Groet en succes met jullie GIRO,
    liefs en dikke kus, petra en tjepco

  • 03 Juni 2007 - 09:52

    Dick:

    nou, gezien de snelheid zullen jullie wel tijgerbalsum gebruikt hebben. Geen woord meer over blaren alleen bier en wijn. Nog een klein stukje en je zit bij de paus.

  • 03 Juni 2007 - 11:01

    Pedro:

    Vandaag heb ik voor het eerst weer gefietst(30 km)en dat ging prima. je voelt toch dat je fietsspieren extra getrained zijn door de rit.Langzamerhand neemt het "gewone leven" weer zijn loop, maar ik denk alle dagen aan jullie.
    Wat een ramp zeg "geen Weizenbier". Op de foto zien jullie er goed uit. Ik hoop dat Ageeth jullie kan bijhouden (met drinken bedoel ik) en gaat de evaluatie nog steeds goed? Er staat een artikel in de Enkhuizer Courant met foto die wij nog niet gezien hebben aangezien wij de Hoornse editie hebben, maar as. maandag krijgen wij ook een exemplaar.
    Ik hoop dat de klimpartijen nu een beetje over zijn en dat alles nu gladjes verloopt. groeten ook van Miek

  • 03 Juni 2007 - 15:23

    Lizet:

    Haaay, 4 Kanjers,

    Weer even een groet uit Enkhuizen. Is t gezellig met zn 4-tjes?? Ik ben apetrots....
    En Aaag, ik doe nog wel de zonnedans, maar ik denk dat jullie net even te ver zitten, ik zal harder dansen, hahahahah.
    Heel veel plezier en succes nog en geniet ervan!!!

    Dikke kuz, Lizet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Badia Polesine

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2007

nog even dit.....

24 Juli 2007

Afronding!

14 Juni 2007

missie volbracht!

13 Juni 2007

Yes we did it!

13 Juni 2007

op naar Rome!!!!
Co, Jos, Jan, Pedro

Actief sinds 16 Nov. 2006
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 65563

Voorgaande reizen:

16 Mei 2007 - 15 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: