berichtje van Corrie no. 9 - Reisverslag uit Rome, Italië van Co, Jos, Jan, Pedro - WaarBenJij.nu berichtje van Corrie no. 9 - Reisverslag uit Rome, Italië van Co, Jos, Jan, Pedro - WaarBenJij.nu

berichtje van Corrie no. 9

Door: De fietsers

Blijf op de hoogte en volg Co, Jos, Jan, Pedro

03 Juni 2007 | Italië, Rome

Net, om half 6 heb ik Co aan de telefoon gehad.
Ze hebben weer een prachtige dag gehad, het is mooi weer en ze hebben 75 kilometer gefietst.
Alleen Louis hebben ze niet gezien, hij was te ver weg.
Ze hebben wel aan de telefoon lang zal hij leven voor Louis gezongen, want die is vandaag jarig. Gefeliciteerd!!!!!
Bob en Frances uit Ierland hebben Co ook nog gebeld.
Ze zitten nu in Sint Eligio( ik weet niet of ik het goed schrijf) in een agricultuur boerderij, met zwembad. Dit ligt ook vlakbij Ferrara.
Er is weer heerlijk bier en wijn en het kost bijna niets.
Morgen fietsen ze naar Ravenna en blijven daar een dagje om niet te vroeg aan te komen.
Ik tik dit bij mijn vader, want ik heb vanmiddag afscheid genomen van de vriendin van mijn vader, Betty.
Ze heeft afgelopen maandag een herseninfarct gehad en is stervende.
Ze staat nog zo mooi op de foto bij het uitzwaaien uit Hilversum( de longest day) en op de video die Co heeft gemaakt, heel triest!!

  • 03 Juni 2007 - 15:38

    Riet Van Goolen:

    Corrie, heel veel sterkte de komende dagen.
    Wat een kanjers zijn dei mannen en vrouw he. Leuk dat mailtje van Bimal.
    Groetjes,
    Riet

  • 03 Juni 2007 - 15:52

    Dick:

    corrie.

    Sterkte en die mannen al zijn ze ver weg houden je wel op de been.

  • 03 Juni 2007 - 16:17

    Corrie:

    ik krijg net een telefoontje van de zoon van Betty, dat ze net overleden is.

  • 03 Juni 2007 - 16:34

    Suze:

    Wij volgen jullie elke dag en waren 'n beetje bezorgd dat we twee dagen niets van Co hadden gehoord. Gelukkig niets aan de hand. Geweldig wat jullie doen, nog heel even volhouden. groeten en liefs.

  • 03 Juni 2007 - 17:10

    Carel En Ute :

    Corrie , heel veel sterkte

  • 03 Juni 2007 - 17:26

    Ellen:

    Hoi pap en de andere musketeers, neem een lekker biertje en geniet!!!
    X-je Remco,Ellen,Lars en Iris.

  • 03 Juni 2007 - 18:35

    Anette:

    Co en Corrie,

    Sterkte de komende dagen.

    Ik lees nog steeds met heel veel plezier alle verslagen en bekijk de foto's. Wat ben ik toch trots op de voorzitter van onze stichting (en natuurlijk op de andere mannen en vrouw). Echt onzettend knap. Stiekem ook natuurlijk onder de indruk van Corrie die ook het hoofd boven water houdt.

    Liefs,
    Anette

  • 03 Juni 2007 - 18:50

    Ria:

    Hallo jongens en meid.
    Niet om het een of ander hoor maar een klein beetje rustig aan a.u.b.Wij hopen dat jullie af en toe een rustdag gaan nemen want de laatste van de fam. komen volgende week donderdagavond pas aan hoor..... En de bedden staan nog niet klaar.
    Maar wat gaat het allemaal fantastisch, echt super en ik hoorde dat Ageeth voorop rijdt, goed zo.
    Wij blijven jullie met veel plezier volgen. Dikke kus weer van ons Ria en Sjef

  • 03 Juni 2007 - 19:33

    Ingrid Michel + Kids:

    He paps en co.,

    Het gaat wel erg lekker daar he? Er wordt regematig naar jullie gevraagd, hoe het gaat en waar jullie zijn. Er werd verbaasd gereageerd dat jullie nu al voorbij Verona zijn. Ga nog even zo door, en blijf genieten he?
    Veel liefs van ons en een kusje van de meiden.

  • 04 Juni 2007 - 06:05

    Tineke:

    Jammer dat Louis het niet redde. Vond ie maar niks. Lekker dat het weer nu meezit. Hier is het ook prachtig fietsweer en over een uurtje vertrekken wij(Gerda, Auk en Ad) op de fiets naar Schoorl. Corry ik wens je ook veel sterkte toe. Groetjes Tineke

  • 04 Juni 2007 - 07:13

    Cor En Anneke:

    Co en Corrie,
    Wat een triest bericht! Veel sterkte voor jullie Vader en zijn vriendin Betty en uiteraard voor jullie.

    De foto's bekeken, zo realistisch, het leven gaat zomaar door............
    Co en mannen, hartstikke goed wat jullie doen, nog even volhouden en jullie worden herenigd met jullie gezin.
    Warme groeten,
    Cor en Anneke.

  • 04 Juni 2007 - 07:22

    Ineke:

    voor de komende dagen nogmaals veel fietsplezier,ik ga een paar dagen naar Zeeland en we zullen ons daar ook best vermaken. het weer ziet er goed uit dus daar zal het niet aan liggen.Groetjes en liefs uit Helmond!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2007

nog even dit.....

24 Juli 2007

Afronding!

14 Juni 2007

missie volbracht!

13 Juni 2007

Yes we did it!

13 Juni 2007

op naar Rome!!!!
Co, Jos, Jan, Pedro

Actief sinds 16 Nov. 2006
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 65564

Voorgaande reizen:

16 Mei 2007 - 15 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: