berichtje van corrie no. 13 - Reisverslag uit Rome, Italië van Co, Jos, Jan, Pedro - WaarBenJij.nu berichtje van corrie no. 13 - Reisverslag uit Rome, Italië van Co, Jos, Jan, Pedro - WaarBenJij.nu

berichtje van corrie no. 13

Door: De fietsers

Blijf op de hoogte en volg Co, Jos, Jan, Pedro

12 Juni 2007 | Italië, Rome

Vandaag hebben de mannen en vrouw toch weer 75 kilometer gefietst, maar ze hebben wel een stukje afgesneden, zodat ze wat eerder op de plaats van bestemming aankwamen.
Dit kon ook via het boekje van Hans Reitsma.
Ze deden dit, omdat Jos zich vandaag heel beroerd voelde.
Ze zitten nu in Primaporta op een camping, met de naam Tiber, waar ze 2 persoon bungalowtjes hebben.
Dit is ongeveer 25 kilometer van Rome!!!!
Deze kortere weg was niet echt leuk, maar het scheelde toch 16 kilometer.
Het was toch weer een dag met veel klimmen en dat met die warmte.
Nu weer lekker op het terras aan het bier.
Morgen dus Rome en daar zullen Ria en Sjef hen inhalen.
Wij vertrekken morgenmiddag naar Rome en dan donderdag eindelijk kunnen we onze partners weer in de armen sluiten!!!

• 12 Juni 2007 - 14:58

Corrie:

klaas de vries heeft zich nog gemeld als sponsor en de stand is tot nu toe:
    € 23.113,--
    geweldig!!!!!

• 12 Juni 2007 - 15:04

Riet:

Wat vervelend dat Jos zich zo beroerd voelt. Dat zijn echt de laatste loodjes!!!
    Corrie veel plezier met het knuffelen van jouw Co, dat heeft hij wel verdiend.

• 12 Juni 2007 - 15:15

Ank En Will:

Nou jongens iederdaad de laatste loodjes.
    Goh Jos wat naar dat je zo beroerd bent, maar misschien smaken de biertjes of de wijntjes vanavond wel weer. Die 25 km morgen is natuurlijk een peuleschil in vergelijking met wat jullie achter de rug hebben de afgelopen weken. Maar wij wensen ieder van jullie een fijne eindtocht en heel veel plezier met de familie in Rome en Ien alvast gefeliciteerd met je verjaardag. En Jan je bent en blijft voor ons een kei. Heel goed broertje.
    We love you. En wat ik van zus Jeane las, dat jullie echt misschien de PAUS zullen zien. Leuk voor jullie. Aan iedereen die daar in Rome komt bij jullie en die ons ook kent, de hartelijke groeten.

• 12 Juni 2007 - 15:26

Martijn:

Wow, 25 km. van Rome. Dat kan dus niet meer mislukken. Fantastisch, mannen, en vrouw. Grote bewondering.

• 12 Juni 2007 - 16:41

Ingrid Michel + Kids:

Lieve paps (en Jan, Jos en Ageeth),

Geweldig wat jullie (bijna) gepresteerd hebben! Wij vinden het erg jammer dat we er niet bij kunnen zijn donderdag, maar weet wel dat we erg aan je denken hoor...
    Nou, ik bel je donderdag even om een uur of 12.00.
    Veel liefs en knuffels van ons.

• 12 Juni 2007 - 17:25

Henk En Tineke:

Ja Co, Dat is weer eens iets anders dan een beklimming in de hymalaya. Knap wat jullie hebben gedaan hoor. Nu nog even lekker genieten van ,hopelijk mooi weer en dan lekker vliegend naar huis. groet Henk en Tineke.

• 12 Juni 2007 - 17:42

Lizet:

Pep, beterschap en toi toi toi, nog ff volhouden, kanjer!!

Dikke kuz, Lot

• 12 Juni 2007 - 17:46

Ferry En Marian:

wij wensen jullie een onvergetelijk en welverdiend warm onthaal in Rome,dat maakt het na zo'n fietsavontuur helemaal compleet, vele groeten van Ferry en Marian

• 12 Juni 2007 - 17:55

Co:

Nou, we zijn helemaal klaar hoor voor morgen. We gaan straks Jeanne even bellen om duidelijke afspraken te maken voor de ontmoeting in de Friezen kerk. Jos knapt er aleen klein beetje van op zo te zien.....
    Het was weer een heftige lange en zeer warme dag met heel veel klimpartijen, maar we zitten weer aan het bier en de wijn. en lezen nu jullie leuke en bemoedigende berichten.
    Bedankt!!!!
    Groeten en knuffels. (ook voor Marjola)
    Heel binnenkort ben ik weer even onder jullie om de beloling te incaseren hoor en dan hoor ik wel hoe de bruiloft geweest is.
    Nu ga ik Jeanne bellen...., daaaaaaag
    Co, Jos, Jan en Ageeth.

• 12 Juni 2007 - 17:57

Stg.Sanghimala:

Hierbij nodigen wij de fietsers met hun partners uit, om na terugkomst een reunie te houden in onze Nepalese eetkamer De Roos van Pokhara.
    Zodat jullie onder het genot van een drankje en hapje foto's/DVD kunt bekijken en napraten.
    Dus.. nog iets om naar uit te kijken.

met veel bewondering,
    Rob Leek

• 12 Juni 2007 - 18:21

Dick:

Nog maar even. En die laatste slaaplaats daar kun je alleen maar van genieten.
    PRIMA PORTA!
    Da's wat anders dan Enkhuizen.

• 12 Juni 2007 - 18:51

Suze:

Geweldig, morgen Rome en dan donderdag de finale. Geniet er heel erg van en Jos natuurlijk het allerbeste, toi, toi toi.

• 12 Juni 2007 - 18:53

Gerda:

Lieverd ik hoop dat je snel weer opknapt.
    Wat jammer van die laatste dagen.
    Ging alles zo goed.
    Ziek zijn na 25 jaar en dan juist op deze tocht.
    Ik heb met je te doen.
    Gelukkig zijn jullie er bijna.
    Neem ,maar veel aspirine en nog 2 nachtjes en dan kan ik je weer vasthouden en voor je zorgen heel veel liefs en nog even toi toi toi.
    Dikke pakkerd love you Gerda

• 12 Juni 2007 - 20:22

Jan Pieter Reinstra:

Geweldig, fietsers!!! wat een prestatie en dat allemaal voor dat mooie doel! Het was heel leuk om jullie tocht te volgen!
    Geniet van alles wat er in Rome aan moois te zien is. Voor jullie zal het extra imponerd overkomen na zo'n inspanning! De patient wens ik beterschap, zodat jullie met z'n vieren kunnen genieten van de aankomst!!
    En Co, wij in Medemblik rekenen erop, dat jullie op 7 november 's avonds iets komen vertellen over de stichting, maar daarover bel ik wel als jullie uitgerust zijn!

Groeten en geniet er nog van!!!
    JP.

• 12 Juni 2007 - 20:46

Herman En Corrie:

Fantastisch nog maar 25 km, petje af voor jullie allen, vooral Jos nog even volhouden he, maar houd je gezondheid in de gaten.

Nogmaals geweldig gedaan!!

Groetjes van ons beide.

• 12 Juni 2007 - 20:49

Corrie:

hallo Jan Pieter, 7 november zitten we dus in Nepal, we vertrekken op 2 november en komen de 30ste terug. misschien kan het een andere keer?

• 13 Juni 2007 - 06:14

Jan:

De laatste loodjes,en dan zijn we er.
    Ad, bedankt voor de reactie.
    Ank en Wil hartverwarmend en een heel goed gevoel na zo,n lange trip

• 13 Juni 2007 - 11:22

Ineke De Lange:

Ik heb met bewondering jullie fietstocht gevolgd de laatste weken,wat 'n geweldige prestatie! Op dit moment zijn jullie met de laatste kms bezig,dus bij aankomst op 't eindpunt wens ik jullie veel plezier met jullie fam.leden en geliefden.Ik lees dat ook m'n broer Sjef en schoonzus Ria er zullen zijn,hartstikke leuk!Groetjes en heel veel plezier en goeie terugreis.

Ineke