berichtje van hans reitsma - Reisverslag uit Rome, Italië van Co, Jos, Jan, Pedro - WaarBenJij.nu berichtje van hans reitsma - Reisverslag uit Rome, Italië van Co, Jos, Jan, Pedro - WaarBenJij.nu

berichtje van hans reitsma

Door: De fietsers

Blijf op de hoogte en volg Co, Jos, Jan, Pedro

11 Juni 2007 | Italië, Rome

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Hans Reitsma [mailto:hreits@xs4all.nl]
Verzonden: maandag 11 juni 2007 18:08
Aan: c.reijnders@hetnet.nl
Onderwerp: re: waar ben jij nu

Hallo Corrie,

Vanwege vakantie kan ik nu pas reageren op je mail. Ik heb zonet de waarbenjijnu site bezocht, maar ik werd er niet wijzer van dan dat ze nu in de buurt van Perugia zitten. Dus het schiet al aardig op. De rest van de site incl. foto's is en bleef ontoegankelijk voor mij door een
softwareprobleem.

Doe Co en de anderen maar de hartelijke groeten van mij en wens ze sterkte
met de laatste lootjes.

Hartelijke groet,
Hans Reitsma

• 11 Juni 2007 - 21:58

Corrie:

even ter verduidelijking: Hans Reitsma is de schrijver van de boekjes met de route naar Rome die de mannen en vrouw volgen, vandaar....

• 12 Juni 2007 - 09:08

Mel & Janet:

Dit kan niet meer mislukken wat deze toppers voor elkaar hebben gebracht is van grote klasse, zoals wij hebben bij gehouden is het met weinig pech verlopen, maar dat heb je dan als je beschermd wordt door de invloed van Rome.
    Wij wensen jullie een fijne en behouden aankomst en doe de groeten aan de Paus.
    GROTE KLASSE.....

• 12 Juni 2007 - 12:10

Jeane :

Ik lees net een berichtje doe de groeten aan de paus .maar als jullie voor 12 uur op het st.pietersplein zijn zou de paus jullie nog weleens extra kunnen begroeten .Weten jullie ongeveer hoe laat julie op het St. Pietersplein kunnen zijn ?,laat het mij dan even weten en als het vroeg genoeg is kunnen jullie ook nog een oorkonde krijgen in het friezen kerkje die is open tot een uur zeggen ze hier ,dat zou natuurlijk heel leuk zijn he , en het friezen kerkje licht links van het st. pietersplein je moet dan een hoge trap op en het heet daar SALITA DEI S:S: MICHELE E MAGNO wie weet halen jullie dat ook nog jullie zijn zulke kanjers ik heb er geen woorden voor .lieve groeten voor jullie alle vier en kop op hoor je haalt het met gemak . Liefs Jeane

• 12 Juni 2007 - 13:04

Ad:

jan nog even volhouden de meisjes staan wel of niet op de eind streep
    de groetjes van je team genoten van dwz

• 12 Juni 2007 - 13:42

Marian En Fer:

Kijken jullie wel uit als je door Rome rijden !!!
    Jullie moeten wel weer goed thuiskomen
    Succes met de laatste lootjes, het gaat lukken.

• 12 Juni 2007 - 13:43

Ineke:

Jammer,het is nog geen GLADIOLEN tijd....
    maar bloemen zijn er wel hoor !!!!!

• 12 Juni 2007 - 13:59

Jacques:

Jan, geweldig zo'n prestatie !! als je een ontmoeting met de Paus hebt laat je niet verleiden om in te treden want anders moet ik op zoek gaan naar een nieuwe tennismaat maar we kunnen je niet missen als is het alleen maar voor het dansen en de heerlijke buffetten ! Jan en je mede reisgenoten : chapeau!!