berichtje van corrie no. 7 - Reisverslag uit Trente, Italië van Co, Jos, Jan, Pedro - WaarBenJij.nu berichtje van corrie no. 7 - Reisverslag uit Trente, Italië van Co, Jos, Jan, Pedro - WaarBenJij.nu

berichtje van corrie no. 7

Door: De fietsers

Blijf op de hoogte en volg Co, Jos, Jan, Pedro

30 Mei 2007 | Italië, Trente

Na de barre dagen van gisteren en eergisteren was het vandaag weer een mooie dag.
Het was mooi weer, tussen de 20 en 25 graden.
Ze hadden een prachtige tocht vandaag tussen de bergen door, langs boomgaarden en langs riviertjes.
Toch vandaag weer 120 kilometer gefietst en ze zijn nu in Trento. Dit is een ongezellige fabrieksstad.
Het lijkt wel of de mannen haast hebben!!!
Ze zitten nu in een jeugdherberg met een 6 persoonskamer.
Ze hebben alledrie hun eigen stapelbed.
De stemming zit er goed in na de twee rot dagen en met Co gaat het ook heel goed.
Hij meet regelmatig zijn suiker, maar dat gaat prima.
Hij zei wel dat hij niet veel zal afvallen, vanwege het lekkere eten, de biertjes en de wijn.
Maar dat hoeft ook niet, hij is al mager genoeg!!
Pedro belt regelmatig of stuurt s m s en naar Jos.
Hij heeft een prachtige update geschreven over de eerste 11 dagen en ik wacht nog op foto’s van hem.
Daarna zal ik het naar de krant en naar de tv krant sturen.

• 30 Mei 2007 - 17:16

Lizet:

Lieve Pep en Oompies,
    Ik ben nog steeds bijzonder trots op jullie. Jullie gaan als een speer en ik ben blij dat jullie heel door die bergen zijn gekomen. Ik hoop dat het weer nu weer mee gaat zitten, niet te koud, niet te warm.
    Ik denk aan jullie...
    Pep, Lieve Skat.... Een heeeeele dikke ZOEN voor jou speciaal, en voor mn oompies, en kussie toe....

Tot toi toi...
    X uit Enkhuizen

• 30 Mei 2007 - 17:30

Pim En Ad:

Mannen hij gaat geweldig ! zelfs de kou weerstaan. Toch wel een paar tuien gekocht neem ik aan. Leuk de foto´s van Sprookjesland waar we corry en de (klein)kids ontmoetten.
    Ook van Pedro de nodige real time verhalen gehoord en begrepen dat er naast afzien ook flink gelachen is !
    Ga zo door.....

Succes ! Groeten van Pim en kussen van Adje

• 30 Mei 2007 - 17:32

Gerda:

Ook ik ben blij dat jullie heelhuids door de bergen zijn gekomen.
    Jos een klein stukje met de bus vanwege het weer is toch niet zo heeeeeeeeel erg.
    Gelukkig is het weer weer wat opgeknapt.
    Hopelijk kunnen jullie de rest wel op eigen kracht doen.
    Heel veel succes met de resterende kilometers en ga vooral niet te snel anders fietst Aag zich straks de klere om jullie in te halen
    Heel veel lieve groeten en een dikke pakkerd voor alle 3 van..... MIJ

• 30 Mei 2007 - 17:43

Petra En Tjepco:

he, eindelijk in bella italia, hoop dat het mooie weer nu een paar weken blijft.
    Geniet lekker van de mooie omgeving en het lekkere eten en drinken.
    Succes en liefs xxx

• 30 Mei 2007 - 18:46

Jeane:

Lieve mannen , jullie schieten op he niet eerder komen als de 15de hoor want dan zijn de bedden nog niet klaar . Ik hoop dat jullie nog een beetje mooi weer krijgen want hier hebben wij 2 dagen regen gehad niet zoooo best dus, maar het wordt weer beter en daar houden wij het maar op . Lieve groeten hoor en moed houden jullie halen het met gemak liefs Jeane

• 30 Mei 2007 - 19:36

Dragan En Angelin:

gaat goed Co, ook namens op/maat klasse hou vol.
    doe de groeten aan de mederenners, zo kunnen we jullie wel noemen na de 1e 2 weken.en niet te veel dromen! je hebt wel een tijd naast mjs gezeten, maar een gebakkie halen???

• 31 Mei 2007 - 06:29

Ineke:

Fijn dat jullie de kou achter de rug hebben,jullie hebben alle tijd dus ga nu maar wat meer van de dingen om je heen genieten want volgens mij zien jullie niet veel van die SCHOONHEID...let op..Jan,je doet dit maar één keer hoor!!
    Ageeth, jij gaat je morgen aansluiten, ik wens jou ook veel fietsplezier.
    liefs en kus.

• 31 Mei 2007 - 07:03

Anneke En Cor :

Hoi Co en medefietsers,
    Logeren in een jeugherberg, ja hoe ouder...hoe sportiever, doe het je niet na....
    Geweldig dat de sfeer zo goed is, fietst lichter....
    Eet en drink maar lekker dat is goed voor jullie spieren.....
    Wij rijden met al onze positieve gedachten met je (jullie) mee
    Warme Groeten

• 31 Mei 2007 - 07:21

Ria :

Ageeth wij wensen je heel veel succes en hou de mannen onder de duim hoor.
    Ik denk dat je daar geen moeite mee hebt.
    Dikke kus voor jou van je tante ,en ook voor de mannen van hun zus c.q. schoonzus.
    RIA

• 31 Mei 2007 - 08:20

Marion:

Hallo Co,
    Weet je wel dat dit je laatste werkdag is? of denk je helemaal niet meer aan ons? Dat laatste kan ik me niet voorstellen. Wat ik (en nog meer collega's)ons afvragen is of je eigenlijk wel eens op je fiets zit, want we zien je alleen maar met een biertje of wijnje zittend op een terras. Kunnen jullie misschien wat actiefoto's laten zien.
    Nou hou je goed, het gaat geweldig!

Marion en natuurlijk alle andere ex-collega's

• 31 Mei 2007 - 11:14

Ton En Brigitte:

ha die Jan, Ton kon het weer niet geloven dat je al zo ver was, nou ik had niet anders verwacht, leuke foto,s het plezier straalt er weer af, heeel veel groetjes en gauw weer tot ziens,
    ton en brigitte

• 31 Mei 2007 - 11:38

Corrie:

gisteravond ben ik nog even bij Louis langs geweest en hem een goede reis gewenst. Hij is vanochtend om half 10 vertrokken, dus mannen hij komt eraan!!!

• 01 Juni 2007 - 06:48

Gerda:

Lieve Aagie,

Heel veel succes en laat je niet op je kop zitten hoor door die mannen.
    We zien je weer in Bracciano.

Liefs GERDA

• 01 Juni 2007 - 07:39

Ingrid Michel + Kids:

Ageeth, heel veel plezier met het laatste stuk van deze fantastische tocht! Geniet van de omgeving en uiteraard van deze 3 toppers van ooms!

• 01 Juni 2007 - 10:04

Jos:

Hallo alemaal,
    vanuit een half bewolkt Verona zijn we nu in afwachting van Ageeth, de 4e man vor het klaverjassen.
    Tot op heden genieten wij met volle teugen al beginnen de tekenen van verlangen naar het eigen gezin wel toe te nemen.
    Met de vooruitzichten van nog 2 mooie en vooral rustige weken is dat verlangen nog wel het hoofd te bieden.
    Na Ageeth ook nog Louis te begroeten is een hoogtepuntje.
    Iedereen die ons volgt en met berichtjes ondersteunt ontzettend bedankt.

Paul en Petie veel plezier in Amerika.

• 01 Juni 2007 - 10:09

Jan:

hall schat het gaat goed met ons en ik heb het bericht ook gelezen van brigitte en ton .het is lekker weer in verona en we gaan er morgen met zn veren weer tegen aan.
    ik begin je ook meer te missen .
    siem bedankt voor je berichtje de groeten aan marijke.
    petra,karin en eric groetjes en een dikke kus voor ineke

• 01 Juni 2007 - 14:25

Robert:

he ouwe , Aag is nu ongeveer geland dus jullie spreken haar straks wel.
    veel plezier

Avé je zeun

• 01 Juni 2007 - 15:44

Annie En Jan:

Hallo Jan,
    Hoe gaat het met je? en je andere fietsmaten?
    Wij hadden elkaar nog kunnen ontmoeten in de buurt van koblenz, toen waren wij op de terug weg naar huis
    Ik vind het knap wat jullie doen, en het gaat zo snel allemaal, jullie genieten toch zeker wel van al het moois wat je onderweg tegen komt he.
    Heel veel succes nog voor de komende dagen die jullie nog moeten.
    groetjes van Annie en Jan uit Helmond

• 01 Juni 2007 - 19:21

Auk Boon:

VVanaf de Oude Gracht wens ik Agheet en
    de drie mannen heel veel succes, en voor-
    al heel veel plezier voor de laatste
    800 kilometers! Groetjes Auk Boon.

• 01 Juni 2007 - 21:07

Ank En Will:

Hallo broertje van me, hoe gaat ie, zo te zien heel erg goed. Will en ik hebben de dagen helemaal gevolgd van jou en je fietsmaatjes. We vinden het fantastisch wat je doet en nog wel op jou leeftijd, je bent een kanjer. We zijn reuze trots op je. Gelukkig hebben jullie het weer goed mee, op misschien tussendoor wat regen, maar goeie temperaturen. Maar wat zal je blij zijn als je de finish heb gehaald en je vrouwtje en je familie in je armen kan sluiten. Nou Jan we wensen je de komende 2 weken nog heel veel fietsplezier en ook voor je maatjes.
    We zijn enorm trots op je en houden van je. Heel veel groetjes van je zus Ank en zwager Will uit Hilversum.
    En wel volhouden hoor, dat zijn we gewend van je.

• 01 Juni 2007 - 21:52

Pedro.:

Aangezien ik het gsm nr. van Ageeth niet heb, wil ik je bij deze veel succes toewensen. ook namens Annemieke uiteraard. Groeten Pedro en zet hem op.

• 02 Juni 2007 - 07:51

Ans En Eus:

Hallo Jos en vrienden,

Je hebt het wel moeten horen van die bus.
    Alsof je in Enkhuizen nooit eens op de bus stapte!
    We volgen jullie dagelijks met interesse en bewondering.
    Jullie gaan het wel redden.
    Succes en hartelijke groet

• 02 Juni 2007 - 10:04

Carla En Ben:

Goeie dag hier een reactie van de oude gracht nr. 5 en bergie op en bergie af, la la la , we zitten hier lekker in een zon overgoten Enkhuizen in de tuin , met een lekker koel fris biertje, gaat t allemaal een beetje???? Is Ageeth al aangesloten? We hopen na een lange dag fietsen ook van een heerlijk koel biertje kunnen genieten.
    Groeten van Carla en Ben
    P.s Ageeth wij zorgen wel dat Ro heerlijk kan genieten van een chemisch pak Knorr, dus maak je daar geen zorgen om.

• 03 Juni 2007 - 10:59

Jolia:

Mannen, wat een fantastische prestatie, wat een snelheid.
    Wij zijn een weekje naar Zeeland geweest en heb jullie daar bijna niet kunnen volgen maar wat een verbazing dat jullie zo snel gaan.
    Heel veel succes en geniet van deze reis.

Jos en Julia.

(Ik ben wel een beetje jaloers op jullie hoor!)