berichtje van corrie no. 10 - Reisverslag uit Rome, Italië van Co, Jos, Jan, Pedro - WaarBenJij.nu berichtje van corrie no. 10 - Reisverslag uit Rome, Italië van Co, Jos, Jan, Pedro - WaarBenJij.nu

berichtje van corrie no. 10

Door: De fietsers

Blijf op de hoogte en volg Co, Jos, Jan, Pedro

04 Juni 2007 | Italië, Rome

Weer geen internet!
Vandaag zijn de “mannen” gefietst van Ferrara naar Ravenna.
Het was een vlakke, beetje saaie etappe van 85 kilometer.
Na een beetje te zijn omgefietst, kwamen ze om 4 uur in een klein plaatsje aan.
Dit heet Madonna dell’Álbero.
Ze zitten weer bij een wijnboer en blijven hier 2 nachten.
Morgen een rustdag, wat een straf!!
Het is mooi weer en ze krijgen onderweg steeds leuke reacties.
Mensen roepen van alles en geven “complimenti”
Morgen hoopt Co weer een internet café te vinden.

  • 04 Juni 2007 - 14:55

    Corrie:

    ook ik krijg leuke reacties, mensen houden me aan in de stad en vragen hoe het gaat.
    Erik Raggers (Co kent hem wel) riep net nog naar me: hey Toppers!!!!

  • 04 Juni 2007 - 15:02

    Sjef En Ria:

    He Corrie, bedoelde hij daar niet iets anders mee?

  • 04 Juni 2007 - 15:40

    Peter En Winanda:

    Heel goed dat jullie even een dagje rust houden anders zijn jullie er van het weekend al en jullie moeten ook een beetje genieten van wat Italië allemaal te bieden heeft. Veel plezier nog en succes die laatste paar honderd kilometer!!!!!

    Groeten Peter en Winanda

  • 04 Juni 2007 - 16:24

    Hinke:

    hee ageeth je bent met fiets en al goed aangekomen zie ik super...is het weer goed ? we zijn heel trots op je dat is toch leuk om te horen he doe je best ik ga je volgen groetjes uit enkhuizen

  • 04 Juni 2007 - 18:26

    Jan-kees:

    Huphuphup, nog een klein stukje, en dan natuurlijk weer terug naar Enkhuizen fietsen. Tof hoor! Kwam een paar'oud'-bekenden tegen bij 'hyves' en zodoende las ik van deze aktie.
    Groetjes en veel succes verder.
    (ben stiekum wel een beetje jaloers op jullie fietstocht)

  • 04 Juni 2007 - 18:32

    Ad En Jack:

    beste jan
    jck en ik willen wat schrijven in de smash
    maar we willen even een berichtje naar je zenden met tennissenzijn we als 5e
    geeindigd van de achtploegen zonder jou een hele prestatie.voor jou hebben nog een verrassing in petto:15 juli moet je een bbq verzorgen met of zonder blaren op je kont ine weet het al . nog veel plezier en zadelpijn toe gewenst je tennismaatjes.

  • 04 Juni 2007 - 19:03

    Ingrid Michel + Kids:

    Lekker logeren bij een wijnboer....Dat doen jullie goed zeg! En morgen even relaxen, ook niet verkeerd toch?
    Is het weer een beetje goed daar? Het is hier nu prachtig, lekker temperatuurtje.
    Nou doe jullie best nog even en veel liefs van ons xxx

  • 04 Juni 2007 - 20:02

    Petra En Tjepco:

    Hoi pap,
    nou je zit al aardig in de buurt van Rimini en Cattolica.. de Adriatische Riviera, maar eh..gaan jullie wel goed ?
    Rome ligt aan de andere kant.
    Grapje..Co heeft alles prima berekend hoorden we van mama, dus follow the leader en we zien je in Rome.

  • 04 Juni 2007 - 21:26

    Carel & Ute:

    Ravenna! de hoofdstad van Italie in de verre oudheid! In de S.Apollinare Nuovo is het prachtige mozaiek;"Het wonder van de vermeerdering der broden en vissen" te zien van 504 n Chr. maar ook het "Mausoleum van Galla Placidia" zouden jullie moeten gaan zien en de St.Vitale kortom; ik ben echt(gezond)jaloers op jullie,geniet ze!!

  • 04 Juni 2007 - 22:19

    Bas:

    Hey hebben jullie nou echt niks beters te doen dan een beetje fietsen daaro!
    Haha heel veel suc6 en groetjes uit het ijskoude Curacao.

  • 05 Juni 2007 - 07:43

    Ellen:

    He pap, de Jan-Kees die gereageerd heeft is Jan-Kees Kriekaard uit Hellevoetsluis, je weet wel!
    We hebben sinds kort met een aantal mensen weer kontakt via een soort mail-site Hyves.
    Ook Jim is van de partij, leuk he.
    Groetjes Ellen

  • 05 Juni 2007 - 07:57

    Martijn:

    Rustdag in de Tour (of de Giro?). Geniet ervan zou ik zeggen, even bijtanken bij de wijnboer ;-)

  • 05 Juni 2007 - 08:38

    Jos:

    Goedemorgen alle thuisblijvers,
    vanuit een zonnig Ravenna even een groet. We gaan zo naar zee toe om heerlijk te luieren. Fietsen doen we al genoeg.Winanda wil ik voor morgen succes wensen met haar examen en Lotje natuurlijk met haar eerste dag als apothekersassistente.
    Tenslotte nog even zeggen dat we het allemaal goed maken en er een goede teamgeest heerst.
    Liefs aan Gerda, Jammer voor Louis en Pedro we missen je nog steeds.

  • 05 Juni 2007 - 08:42

    Jan:

    Hallo Ineke,Petra,Karin,Eric,Sjepco,we zijn in Ravenna en houden het vandaag rustig ,morgen gaan we de heuvels in en dan wordt het weer hard werken geblazen.
    Ad en Jack bedankt voor jullie reactie , maar het gaat hardstikke goed en men kont is nog heel.

  • 05 Juni 2007 - 08:52

    Ageeth:

    Hallo allemaal,
    Mijn eerste dagen met de mannen zit erop.
    Nou ik kan zeggen dat het me goed bevalt. Ik heb voor het eerst met mijn schoonvader in èèn bed geslapen. Moest me goed aan de rand van het bed vasthouden om niet naar hem toe te rollen alhoewel ik het wel jammer vond dat het bed geen kuil had!! Is een stuk knusser. Verder lekker gefietst, maar tot 2 keer aan toe een hotel ZONDER bier. Drama natuurlijk. Heb het geprobeerd met wijn, maar daar ga ik nog steeds heel raar van kijken. De taken zijn ook zeer goed verdeeld. Co en Jos zijn van de route, Jan is hekkesluiter en tolk en ik ???? Hang er een beetje bij ofzo. Ik moet zeggen dat het eten ook zeer bijzonder is. Voor mij een paradijs!! Even een advies voor de kinderen van Co. Geef de kleinkinderen een knuffel met stekels, want het is heel bijzonder wat er aan zijn kin hangt. Hinke het is leuk om een stukje te lezen die speciaal voor mij bedoelt is. Dank je.
    Nu even speciaal voor mijn skat. Waar zit je nou? Ik lees helemaal niets van je. Heb je het te druk met spideren of lig je lekker op de bank met de zapper? Zijn er nog wel mensen die aan jou denken, want het valt voor een man alleen niet mee om al het huishouden, boodschappen en eten klaar te moeten maken voor jezelf!
    Iedereen de groetjes en een dikke kus voor mijn skat.

  • 05 Juni 2007 - 19:08

    Miep Bos:

    Wat gezellig om steeds op de hoogte gehouden te worden van jullie avonturen en inspanningen! Corrie doet goed werk! Het geeft een gevoel van verbondenheid en vooral ook bewondering voor jullie! In gedachten ga ik mee, nog veel succes en plezier! Hartelijke groet, Miep

  • 07 Juni 2007 - 13:07

    Jan Goedhart:

    Voor een Goedhart moeten de omgeving van Cattolica een peuleschil zijn.
    2 weken geleden heb ik daar zelf nog in de buurt gefietst.
    Zoals ik al zei.
    Ondanks de respectabele leeftijd zou het geen punt moeten zijn voor J Goedhart Sr.

    Succes en nog veel plezier.

    Jan Goedhart
    Beverwijk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2007

nog even dit.....

24 Juli 2007

Afronding!

14 Juni 2007

missie volbracht!

13 Juni 2007

Yes we did it!

13 Juni 2007

op naar Rome!!!!
Co, Jos, Jan, Pedro

Actief sinds 16 Nov. 2006
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 65554

Voorgaande reizen:

16 Mei 2007 - 15 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: