Dinsdag 5 juni 2007, een rustdag! - Reisverslag uit Ravenna, Italië van Co, Jos, Jan, Pedro - WaarBenJij.nu Dinsdag 5 juni 2007, een rustdag! - Reisverslag uit Ravenna, Italië van Co, Jos, Jan, Pedro - WaarBenJij.nu

Dinsdag 5 juni 2007, een rustdag!

Door: De fietsers

Blijf op de hoogte en volg Co, Jos, Jan, Pedro

05 Juni 2007 | Italië, Ravenna

Zondag en maandag waren 2 rustige fietsdagen. Gematigde temperatuur en droog... Ja, de Po vlakte is net als Nederland,weidse blikken en vergezichten. Alles graan en boomgaarden. Rustig tempo aangehouden, toch 2 dagen van 80 km, dus weer een beetje dichter bij Rome gekomen. Nog ca 500 km te gaan in 9 dagen, dus moeten we een rustdag nemen anders komen we te vroeg aan. We mogen niet eerder dan 15 juni aankomen. Vandaag dus Ravenna bekijken en even langs de kust fietsen en even gezellig aan het strand lunchen. Het is lichtbewolkt en warm..
De moraal blijft goed en de teamgeest is optimaal.
Elke avond na de maaltijd wordt er even geevalueerd (IDEE VAN JAN) en dat werkt heel goed. Even zeggen wat je op je hart hebt of op je lever en daarna niet meer zeuren.
Het doel is bijna bereikt, maar het venijn zit in de staart. Er komen nog wat Apennijnen op ons af!
Een dikke zoen van ons allen voor iedereen die ons volgt via de weblog.

Een speciale zoen voor LARS, IRIS, FLOOR, ELISE EN LIEKE.

• 05 Juni 2007 - 11:54

Dick:

zijn het nou ape of appenijnen?

• 05 Juni 2007 - 13:16

Corrie:

hallo Dick, het is toch geen nepalees? of ben je dit onderhand aan het leren?
    en het is Apennijnen.

• 05 Juni 2007 - 14:16

Wil Schiffers:

hoi fietsers, volg jullie met mijn pda, hoop dat dit doorkomt. 500 km, voor ons eengrote berg zonder eind, voor jullie een eitje.Gisteravond eindbedrag gehoord van sponsorloop.3415. niet slecht he. wens jullie n goeie voortzetting. wil

• 05 Juni 2007 - 16:12

Jolia:

Heb ik al gezegd:"Goed bezig"?
    Nou bij deze dan, een prima prestatie en dat laatste stuk gaat ook lukken.

Succes en tot in Rome!!!

• 05 Juni 2007 - 17:40

Pa En Moe Vriend:

Hallo Ageeth en Jos en andere mannen,
    Ik hoorde van Betty en Carla ,dat jullie berichtjes via internet stuurde.
    Hoe maken jullie het? gister had ik Robert aan de telefoon en maken het heel goed.
    Vader en moeder volgen iedere dag de ronde van Italie wielrennen vorige week, maar daar waren hele slechte dagen regen, volgens Robert hebben jullie nu zon.
    Het is wel een prachtige omgeving waar jullie fietsen wat wij op de tv zagen.
    Robert komt morgen bij ons eten dan horen wij wat meer van jullie
    Ageeth en Jos en de andere mannen nog veel fietsplezier en tot ziens.
    Groetjes van vader en moeder Vriend.

• 05 Juni 2007 - 18:10

Rianne Lub:

Hallo Co en derest!

Ik heb de verhalen gelezen! Vind het erg kanp al dat gefiets! ik zelf heb het altijd redelijk snel gehad met fietsen. Maar het is dan bij jullie natuurlijk voor een heel goed doel. Het lijkt erop dat jullie het naast het harde werken ook gewoon erg gezellig hebben, dat is natuurlijk ook erg fijn! Nog Veel succes het laatste stuk! Gaat vast goed allemaal!

Groetjes Rianne

• 05 Juni 2007 - 18:16

Petra En Tjepco:

ja hoor, kan niet missen, je ligt weer lekker te zonnen..groot gelijk pap, effe bijtanken voor de eindspurt.
    Veel succes morgen en nogmaals rustig aan, anders komen jullie nog eerder aan dan wij.
    groet en liefs Tjepco en Petra

• 05 Juni 2007 - 18:25

Ria:

Zo, Jan de oudste dus die moet even bijtanken.... Volgens mij sta jij op de foto om te laten zien wat een goddelijk lichaam je nog hebt....
    Jongens jullie hebben de rust echt verdiend hoor, af en toe nog zo'n dag er tussen door dan komt het vanzelf allemaal goed. (Chantal en Jac.hebben speciaal voor jullie vrij genomen om jullie binnen te halen ,dus niet eerder komen hoor).
    Nog heel veel plezier samen en Jan als er niet goed is geschud met kaarten dan moet het gewoon over hoor,ook al heb je dan een goede kaart in handen(Je ziet we zijn van allles op de hooget).Een hele dikke kus voor jullie allen,en tot mails.
    Liefs Ria en Sjef

• 05 Juni 2007 - 18:35

Ingrid Michel + Kids:

He Paps (en anderen),

Speciaal voor jou 2 leuke filmpjes van onze 2 meiden omdat je ze zo'n tijd niet ziet. Kun je zien dat Lieke alweer lekker gegroeid is.
    Veel liefs van ons xxx

• 06 Juni 2007 - 10:33

Lizet:

Heeee Pep, Aag, Co en Jan,
    Even een bericht vanaf je eigen pc pep, deze doet het nog, hahaha. Ik denk dat er bij mij ook iets niet helemaal werkt, want mijn zonnedansies komen niet meer door he??? Das nou jammer, ik doe zo mn best ;-)
    Hoe gaat t vandaag? Hebben jullie al een dikke laag eelt?? Hmm, weet gelijk een leuk vaderdagkadootje, whoeahahahah.
    He Kanjers, hou nog even vol en geniet er nog eventjes van!

Eeen hele dikke kuz uit Enkhuizen

• 06 Juni 2007 - 10:43

Ineke Vrasdonk:

heel veel sukses !!
    en de groetjes uit alkmaar

amber mirthe martien en ineke

• 06 Juni 2007 - 11:05

Mart En Elly:

gaat zo door jongens, dan komen jullie er wel.
    Sukses met de voortzetting

• 06 Juni 2007 - 13:27

Gerda:

Net terug van een paar dagen fietsen.
    Nu weer op de hoogte van alle ontwikkelingen.
    Lekker op het gemak en een mooie rustdag tussendoor, jullie leren het al een beetje.
    Vandaag weer verschiilende klimmen heb ik begrepen.
    Dit is wat je wou hè Aag?
    Kom je toch nog een beetje aan je trekken.
    Doe maar rustig aan jullie hebben nog een week.
    Heel veel liefs en een dikke pakkerd voor allemaal