regen, regen en nog eens regen.... - Reisverslag uit San Piero in Bagno, Italië van Co, Jos, Jan, Pedro - WaarBenJij.nu regen, regen en nog eens regen.... - Reisverslag uit San Piero in Bagno, Italië van Co, Jos, Jan, Pedro - WaarBenJij.nu

regen, regen en nog eens regen....

Door: De fietsers

Blijf op de hoogte en volg Co, Jos, Jan, Pedro

06 Juni 2007 | Italië, San Piero in Bagno

Vandaag heeft het de hele dag geregend, het begon met miezeren en ging steeds harder.
De temperatuur is wel 21 graden dus ze fietsen in korte broek.
Toen ze vanochtend 10 kilometer gefietst hadden, kwamen ze erachter dat hun paspoorten nog in het hotel lagen, maar de aardige mevrouw van het hotel kwam ze al met de auto achterop, dat scheelde!!
Het 2e deel van de tocht was met veel klimmen.
Aag fietst voorop, de mannen volgen.
Alles wat Co in zijn stuurtasje is doornat, ook het fotoboekje van Ingrid.
Zijn schoenen zijn doorweekt, daar heeft hij nou kranten in gestopt.
Dit is wel een armoe, om zo de hele dag te fietsen, maar ze hebben er toch weer 85 kilometer opzitten.
Ze hebben hoezen mee voor de schoenen, dus die kunnen ze gebruiken, maar ja….
Nu maar lekker warm douchen, droge kleren aan en dan een lekkere borrel.

• 06 Juni 2007 - 15:47

Els En Hans:

jongens, jongens, wat een toestand allemaal!! Jullie krijgen het niet voor niks. Zwoegen en ploeteren, puffen en rillen en weet ik al niet meer!!!

Maar gelukkig lees ik regelmatig dat jullie ook fijne uurtjes met elkaar en een borrel beleven!

Ennnnnnnnnnn, de laatste loodjes wegen het zwaarst. Vandaar deze opkikker hier:
    Mannen en Vrouw Zet M Op! Jullie kunnen het! Blijf jullie best doen!

Lieve groet Els.

• 06 Juni 2007 - 15:58

Pim En Adje:

wat een bikkels ! en met de GIRLPOWER voorop moet het lukken... je kunt slechter uitzicht treffen....
    Wat zal het na zo'n tocht genieten zijn, lekker douchen, glas bier of wijn of wat dan ook.
    Nog "even" en het doel is bereikt ! Succes verder.

• 06 Juni 2007 - 16:14

Gerda:

Zijn jullie Hans en Els Eg????????????

Als jullie het zijn leuk dat jullie reageren.

Groet Gerda Stijvers

• 06 Juni 2007 - 16:47

Ingrid Michel + Kids:

Nou, nou, dat is wel even tegenvallen he, zoveel regen?! Dat verwacht je niet in Italie, en nu is het hier prachtig weer! Nou, nog een week te gaan, hou nog even vol alle 4!
    Liefs en dikke kus van ons allen.

• 06 Juni 2007 - 20:01

Ben En Carla:

Ageeth vraagje lust Robbert broccoli met creme frais en cashewnoten????? ,( succes morgen)

• 06 Juni 2007 - 21:34

Corrie:

nog een paar sponsors:
    Fam. A Zwaan, Enkhuizen
    Peter en Winanda, Lelystad.

• 07 Juni 2007 - 06:15

Jelle En Riny:

Hallo Fietsers,Ja met regen en/of zonneschijn jullie zijn niet te stoppen.Wat een wereldprestatie leveren jullie,geweldig!!Wij lezen elke dag de berichtjes en dus volgen wij jullie op de voet. Nu nog de laatste lootjes,heel veel succes en een gezellig familie weerzien in Italie. Groetjes van Jelle en Riny Bonnema

• 07 Juni 2007 - 08:10

Ingrid Michel + Kids:

He paps, heb je nou een baard en een snor??? Zorg maar dat ie weer gauw verdwijnt als je klaar bent met deze tocht! Zonder ben je een stuk knapper, haha!
    Liefs Ingrid en de rest.

• 07 Juni 2007 - 08:41

Dick:

Zeg, waarom nemen jullie af en toe de paus mobiel niet. Het is luxe riksja en je prachtig naar iedereen wuiven heb ik gehoord.

• 07 Juni 2007 - 09:16

Ellen,Remco+kids :

He pap,ik krijg een beetje een deja vu gevoel zo met baard en snor, al is hij wel wat grijzer dan vroeger. Glad vind ik je leuker hoor!!!
    Ik heb vandaag lekker mijn laatste werkdag voor de vakantie, dus het aftellen kan voor mij nu echt beginnen...
    Vanavond ga ik lekker naar "de Toppers" dus ik heb een leuke avond voor de boeg.
    Ik hoop jullie ook, het ziet er op de foto in ieder geval erg gezellig uit!
    Dikke kus voor jullie allemaal, en een knuffel van Lars en Iris voor opa Co.

• 07 Juni 2007 - 10:19

Cor En Anneke:

Inspanning en Ontspanning Zon en Regen alles in Balans, zo hou je het het beste vol.
    Foto's komen stralend over!

Warme groeten,
    Cor en Anneke.

• 07 Juni 2007 - 10:36

Mart En Elly:

Hartstikke goed jongens, ga zo door

• 07 Juni 2007 - 11:05

Ank En Will:

Jullie zijn allemaal bikkels, chapeau voor iedereen. Inderdaad krijgen jullie het niet voor niets. Maar hopen dat het laatste stuk zonniger en droger is/wordt.
    Nou Jan, dit doe je maar een keer in je leven, maar wat zal je blij en gelukkig zijn als je er bent en dat je deze fietstrip tot het einde hebt volbracht. Nogmaals we vinden je een kanjer.
    Doe de paus de groeten.

• 08 Juni 2007 - 14:31

Kedar En Carolien:

petjes af voor jullie..t schiet al op he.. succes mannen groetjes carolien en kedar