berichtje van corrie no.11 - Reisverslag uit Sansepolcro, Italië van Co, Jos, Jan, Pedro - WaarBenJij.nu berichtje van corrie no.11 - Reisverslag uit Sansepolcro, Italië van Co, Jos, Jan, Pedro - WaarBenJij.nu

berichtje van corrie no.11

Door: De fietsers

Blijf op de hoogte en volg Co, Jos, Jan, Pedro

07 Juni 2007 | Italië, Sansepolcro

Vanochtend vertrokken ze met mooi weer, maar na 6 kilometer geklommen te hebben, kwamen ze tot de ontdekking dat ze verkeerd gefietst waren.
Dus weer terug en toen begon het een beetje te regenen.
Om die tijd belde Ingrid naar Co om te vragen of hij nu een baardje heeft.
Ze vond het maar niets, maar ruim 39 jaar geleden ben ik op hem gevallen vanwege zijn snor en sikje, dus ik kan niet wachten!!!!
Ze hebben vandaag 65 kilometer gefietst, hebben flink moeten klimmen en zijn nu in Sansepolcro.
De bedoeling was Cita del Castella, maar dat hebben ze niet gehaald.
Morgen willen ze naar Perugia en dan zaterdag naar Assisië.
Co heeft ook kontakt met Sandra, zij, Peter en Elise zitten in Modena en proberen ook om zaterdag in Assisie te zijn.
Daar willen ze een rustpauze inlassen.
Nu weer lekker relaxen met een biertje, eten en een potje klaverjassen.
Ik kom net terug uit Hoogkarspel waar ik heerlijk bij Ingrid heb gegeten.
Daarna de meiden samen in bad, wat een feest!!!

  • 07 Juni 2007 - 18:17

    Gerard DeBoer:

    Vanuit Leeuwarden grote bewondering voor de monstertocht.Vanuit de luie stoel gemakkelijk praten. Ik doe het jullie niet na. Mijn andere zwager crosst nu met een jeep rond het Ladogameer in Rusland. Ik moet ook maar eens iets bedenken. Co en de mannen nog veel succes de laatste kilometers.

  • 07 Juni 2007 - 19:06

    Smelly:

    hoi Aag

  • 07 Juni 2007 - 21:00

    Louis:

    Ik ben weer thuis. . . zonder DE fietsers te hebben gezien in Italië. Ze waren gewoon te snel en reden uit de kaarten welke ik van Jos had gekregen en daardoor onbereikbaar. Ik rij graag een stukkie op mijn super BMW motor maar op mijn verjaardag 3 juni, vanaf Gorlitz (D) 1080 Km en dan weer ruim 600 Km terug naar mijn logeer adres bij Lagio di Maggiore was me te gortig! Maar het knaagde wel en na een dag wou ik het alsnog vanuit Bodio proberen en? Toen was er een 48 uurs staking van de benzine pompen !! En als zo'n BMWtje geen essenza krijgt dan wil ie niet verder. Op de laatste liters kon ik Zwitserland bereiken en zat er nog een litertje in de tank. Met 23 liter erbij heb ik Italië achter me gelaten en over de Gottard Pas ben ik noord gegaan. Boven Konstanz overnacht en Oh wat is die Grau Burgunder toch lekker . . . Vandaag vanaf de Bodensee in een ruk naar huis geknort. De Duitsers hadden een vrije dag dus het schoot lekker op!
    Dus geen foto's van haar en hullie maar wel een TiP, hou je tank vol als je in Italië bent want zoals ik zag, die vrachtwagens en caravannetjes bij een gesloten pompstation is wel erg zielig . . .toch?

  • 07 Juni 2007 - 21:59

    Ria:

    Hallo kanjers, nogmaals niet te snel hoor...Kunnen jullie plaese ook donderdagavond aankomen in Bracciano dan is echt iedereen er. (Chantal heeft zelfs Frank zijn verjaardag opgegeven om jullie te kunnen binnenhalen).Dat wil zeggen dat ze er bij wil zijn als jullie aankomen.Een extra rondje om het meer misschien......
    Sterkte met de laatste kilometers.Liefs Ria en Sjef

  • 08 Juni 2007 - 08:15

    Karin:

    Ik zie het al, lekker genieten is er ook bij !! Heel goed ;-)

    XOX

  • 08 Juni 2007 - 12:44

    Corrie:

    en de sponsors blijven binnen komen:
    Karin Troost, Enkhuizen
    via Jan: Karin Goedhart en de heer H.van Steenoven, Helmond
    via Jos: Jan Cees Snijder, Nico Hoogendijk, Tjalling v d Berg en Jan Ramkema.
    Els Vundering, Enkhuizen.
    en de stand is nu bijna 23.000 euro!!!

  • 08 Juni 2007 - 15:25

    Jos Bus:

    Geweldig Co wat jullie daar klaar fietsen
    Ik wens jullie nog veel succes op de laatste km's EN dan wwordt het bijkomen en feesten in Rome. Wat zal je veel te vertellen hebben als je weer thuis bent en wat zullen jullie veel foto's hebben.
    Dat wordt de moeite waard het te bekijken na afloop.
    Voor nu groet en alle goeds, Jos x x
    ======================================

  • 09 Juni 2007 - 07:40

    Petrie Smulders :

    Wij hebben bewondering voor jullie, wat een tocht, knap hoor. Maar je maakt wel wat mee zo. Succes verder en zet hem op.En ook verder genieten van je tocht.
    gr. Petrie Smulders en Willem Zerstegen

  • 09 Juni 2007 - 12:43

    Hinke:

    hoi gaat het goed daar ....ageeth we zijn opgenomen in de selectie van de krasse knarren we hebben vanmorgen de sponsortocht gefiets marjan en ik horen er nu ook bij leuk he ?????? Veel plezier nog we horen het van je als je weer thuis bent

  • 09 Juni 2007 - 12:58

    Riet En Harrie:

    Hallo Jan en de andere mannen.Jullie website bekeken same met Ineke en er wel van onder de indruk geraakt.Wat een prestatie.Want over Jan had ik toch mijn twijfels....maar de fietsbenen zijn sterk genoeg.Van het rondje Helmond is niet veel gekomen te slecht weer. Gister 31 graden en vandaag de helft.Maar we vermaken ons wel.Nou nog even flink op de trappers(want er komt nog een berg),en fietsen maar.Nog veel plezier met z'n allen en tot wederziens.

  • 09 Juni 2007 - 13:20

    Jan:

    Leuke reacties Het eind komt in zicht.
    We zijn vandaag naar Perugia gegaan en 6 km. geklommen ,prachtige stad .
    We gaan direct weer naar benden naar het bier en de wijn ,want die smaakt ook heerlijk .
    Iedereen bedankt voor de leuke reacties.

  • 09 Juni 2007 - 14:52

    Remco:

    Het lezen van alle berichten is een feest.

    Wij tellen natuurlijk al af.

    Ik hoop dat jullie genieten van het italiaanse eten.

    Tot gauw,

    Ellen Lars Iris en Remco


  • 09 Juni 2007 - 15:12

    Jeane:


    Ik kijk met veel plezier iedere avond hoever jullie zijn , buitengewoon ,ik had zoiets niet verwacht voor jullie dus steeds meer bewondering , ik begin nu met de bedden het is me wel een heel stel hoor .Hebben jullie genoten van Perugia ? een prachtige stad maar ook Assisie is erg mooi daar kunnen jullie nog wel een paar dagen verblijven mits het mooi weer is . Jongens de laatste lootjes zet hem op hoor . Heel veel lieve groeten Jeane

  • 09 Juni 2007 - 16:13

    Tante To En Oom Herm:

    We volgen jullie op de voet.
    Hou vol,de laatste loodjes wegen het zwaarst

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Sansepolcro

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2007

nog even dit.....

24 Juli 2007

Afronding!

14 Juni 2007

missie volbracht!

13 Juni 2007

Yes we did it!

13 Juni 2007

op naar Rome!!!!
Co, Jos, Jan, Pedro

Actief sinds 16 Nov. 2006
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 65567

Voorgaande reizen:

16 Mei 2007 - 15 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: