Rome nadert!!! - Reisverslag uit Rome, Italië van Co, Jos, Jan, Pedro - WaarBenJij.nu Rome nadert!!! - Reisverslag uit Rome, Italië van Co, Jos, Jan, Pedro - WaarBenJij.nu

Rome nadert!!!

Door: De fietsers

Blijf op de hoogte en volg Co, Jos, Jan, Pedro

11 Juni 2007 | Italië, Rome

De bedoeling was om vandaag naar Narni te fietsen, maar daar zijn ze alweer voorbij!
De mannen en vrouw hebben vandaag 70 kilometer gefietst.
Prachtig landschap, veel klimmen, dus ook dalen, maar ook erg warm, tussen de 30 en 35 graden!
Jos voelt zich niet helemaal fit, heeft keelpijn, is dus aan de strepsils.
Het is mooi geweest, nog even en dan zijn ze in Rome.
Vandaag slapen ze in Calvi dell Umbria in een oude herberg.
Co met Jan in een hemelbed en Jos en Aag in de bruidssuite!
Als dat allemaal maar goed gaat!!

• 11 Juni 2007 - 18:39

Petra En Tjepco:

hai pap en de andere stoere fiets(t)ers,
    Klinkt goed, bijkomen in een hemelbed..en bruidssuite..
    Nou sterkte met de laatste loodjes en tot
    gauw in Bracciano
    Liefs Petra en Tjep

• 11 Juni 2007 - 18:45

Annet:

Wat geweldig dat jullie t weer allemaal gaan halen en dat bij die temperatuur. Sorry Jos en ageeth ik heb jullie weinig gevolgd door de omstandigheden maar vind t daardoor niet minder knap hoor. En co en Jan ook hartstikke goed. Nou komt snel de familie dus die laatste kilometers gaan vast ietwat lichter.
    Heel veel succes de laatste fietskilometers en dan lekker vieren dat het is gelukt. P.s jos gefeliciteerd met Rein en Bart.
    Ik hoop dat jullie aan alle kanten worden ingehaald de 13-de.
    Liefs annet

• 11 Juni 2007 - 20:22

Jolia:

De laatste loodjes hé......
    Maar dame en heren:"Dood of de Gladiolen"

Succes nog even.

• 11 Juni 2007 - 20:35

Carel :

Ik heb niks tegen mannen maar om er nou mee in een hemelbed te slapen....?
    Het is fantastisch wat jullie tot nog toe hebben bereikt...complimenten. Vorig weekend zelf (vrijwillig) 55,3 km gefietst en weet dus wat een achterwerk te verduren heeft...dus wat jullie doen...geweldig! Een groet van Carel & Ute

• 11 Juni 2007 - 21:09

Jeane:

Jongens nog even volhouden hoor en geen kuren met ziek worden het is allemaal zo goed gegaan .Jos je komt er door hoor even een parecetemol slikken en alles is weer voorbij de laatste lootjes he .....we zitten hier met smart op jullie te wachten maak er nog wat van de laatste dagen ,sterkte hoor . en kop op .liefs jeane

• 12 Juni 2007 - 07:30

Marjola:

Hoi Co,

Ik heb hier je kaart op mijn bureau liggen, erg bedankt daarvoor. Fijn dat het zo goed gaat met jullie! Geweldig om zo heel goed op schema te lopen de hele rit. Co, het is inderdaad nog wel een beetje vreemd hoor, om jou niet meer naast me te zien zitten. Maar dat komt allemaal goed.Je bureau ziet er inmiddels trouwens wel heel wat opgeruimder uit. Ik heb er weer ruim een week werken op zitten na een heel mooie vakantie in Oostenrijk. Ik wens jullie allemaal nog een paar goede fietsdagen en een heel leuke ontvangst in Rome! Geniet allemaal lekker van het weerzien van familie! Jullie hebben een topprestatie geleverd en alvast van harte gefeliciteerd daarmee!

Hartelijke groeten, Marjola.

• 12 Juni 2007 - 09:50

Gerda:

Ze gaan voor de gladiolen hoor Jolia.
    Zie je in Bracciano liefs